Znáte nejdůležitější druhy online propagace?

Chtěli byste mít web, na který chodí každý den velké množství návštěvníků? To se bohužel nestane samo o sobě, je třeba se věnovat online propagaci. Na každý ovšem ví, s jakou online propagací začít. Věnujte se těm formám, které jsou nejdůležitější a sice online – seo a PPC.

SEO

SEO je důležité z prostého důvodu, abyste byli k nalezení ve vyhledávání. Uživatelé hledají podle určitých slov. Když budou hledat služby nebo produkty, které nabízíte, zadají do vyhledávání určitá slova a vy byste přes analýzu klíčových slov měli zjistit, jaká slova jsou v souvislosti s vaším byznysem nejhledanější a na ně by se měl web optimalizovat. Znamená to zaměřit se na dva faktory – ON page a OFF page. ON page je obsah, je třeba ho upravit tak, aby splňoval důležitá kritéria a byl pro vyhledávače validní, tedy aby měl dostatek obsahu, správnou strukturu, vyplněné meta informace, SSL certifikát, responzivní vzhled aj. OFF page je zase popularita, je potřeba budovat zpětné odkazy na jiných webech přes důležitá klíčová slova. To je způsob, jak vyhledávače popularitu měří. Při správném postupu budete postupně snadno k nalezení ve vyhledávání a získáte odsud pravidelnou návštěvnost.

PPC

PPC reklama se také zobrazuje ve vyhledávání a navíc také v obsahu webů. Chcete vědět ppc kampaň – co je to? Má různé podoby, od obrazové až po textovou, videoreklamu nebo třeba animace. Nemá dlouhodobý efekt, jako SEO, ale zato funguje ihned. Sice vám přináší výsledky jen tehdy, když za ni platíte, ale na druhou stranu platíte jen za skutečné prokliky. Provozuje se na reklamních systémech vyhledávačů. Snando se u ní reguluje rozpočet i pozorují výsledky, nejideálnější možností je věnovat se SEO i PPC zároveň. Pomůže vám s tím zkušená marketingová agentura, kterou najdete a webu ppcprofits.cz.

admin

admin